Välbehövlig kväll med Malin

Hello,

igår startade jag min 287:e gång av "det nyttigare och sundare livet", som jag gjort helt sjukt många gånger ända sen i sjuan. På den tiden kallade jag och Helena det för det vanliga ordet "diet", men jag väljer att inte kalla det sådär just nu. Jag blir bara deppig då, en svältdiet är inget som lyckas i längden, dessutom är det inget roligt eller uppiggande sätt heller. Jag tänker dock hålla hårt på allt det goda för det har blivit alldeles för mycket av det de senaste veckorna. Först Prag, sen balen, sen två veckor av god studentmat och för att inte tala om drickan.. det är inga snälla kalorier där inte ;)

 Så igår började jag också träna så smått, mitt knä är fortfarande kasst men jag testade mig fram, gick ändå bra. Sprang den vanliga tiden och sträckan vi brukar köra och det gick. Men jävlar vad svettig jag blev, och efter bara 10 minuter! Inte okej, så därför är det på tiden att skärpa mig med träningen. Har ju allt tid i världen nu, ingen skola att tänka på. Bara jobb, men jag ska göra så att jag har tid över =). Och eftersom jag sov hos John inatt kom jag även idag iväg till Friskis, skönt var det! Sprang ännu längre idag, jag är sådär töntigt stolt över min prestation.... i hela två dagar.

Ikväll ska jag minsann mysa hos min favorit! Hon har precis slutat jobba och jag kan tycka att hon behöver några timmar med mig, Satc, pepsi max och massa prat ♥. Dessutom är jag gnällig och mör i hela kroppen efter träningen så en myskväll passar mig utmärkt =).

Mat nu, hörs senare!

Ciao.

Kommentarer
F A N C Y säger:

Amen Bumsan du är ju för söt =)

2009-06-17 | 00:03:39
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Carin säger:

mitt namn börjar oxå på C =)

2009-06-17 | 01:34:16
Bloggadress: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback