Blue it is

Heeej! Idag är en bra dag. Gårdagen var också riktigt fin med ett par underbara timmar med mina fina nere i Ljunghusen. Mja, alla utom Vesan för hon jobbade, tråkis! =( Efter stranden följde jag med favorit-Malin hem och så åt vi hennes goda köttfärssås, duschade av oss en liter sand var och promenerade ner till fotbollsplanerna i Bunkeflo. Emma var med och det var Vintrie som mötte Bunkeflo. Självfallet fann Vintrie och Anton var så duktig så som gjorde mål =).

Varför denna dag är så bra beror mest på att Emelie kommer hem idag och hon kommer för att stanna i fem hela veckor! Det är så underbart, saknar att ha henne hemma hos mig! Bättre blev den också av att jag fick hämtat min sminkväska som jag glömt hos Malin. Jag hann precis in genom dörrarna, upp på hennes rum och så parkerade jag mig i hennes säng och läste min inköpta skvallerblaska - Glaze. Jag vet, jag är så töntig och allt det där men den kostar bara 19 kr och Jennifer Aniston prydde framsidan så det var ju bara ett måste! Malin kom med förslaget att köra till Rosengård efter bara ett par minuter.. så vi skumläste genom tidningen och "ååh"-ade åt fina klänningar och roliga horoskop sen körde vi med full fart till Rosengård och åt den godaste falafeln blandat med kycklingkebab, den är ju bara så jäkla god!

När jag lämnat Malin hemma fick jag ett glädjeryck och svängde in mot Limhamns kyrka och handlade blommor till min älskade mamma, bara sådär. Det är väl härligt att få ett sånt ryck?! Hur mysigt som helst att kunna köpa blommor till någon annan, äntligen har jag fått in lite pengar på kontot..det var så längesen.




Ja, hur som helst.. Jag har funnit en klarblå festblåsa som jag funderar på att beställa imorgon då lönen kommer. Men först ska vi prova ut glasögon till mig och besöka Entré som Emelie fortfarande inte gjort, och där finns också en väldigt fin klänning som måste testas. mmm... massor att hinna med imorgon!


Klänningen från Asos

Nej, nu ska jag köra iväg till stationen och hämta syster ♥.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback