Mitt i julen!

Herregud, vad längesen jag var här inne! Har överhuvudtaget inte varit inne på en dator ens, på säkert nio dagar.. Vi har flyttat och så har internet strulat och jag har helt enkelt inte haft en minut över. Har jobbat i princip varje dag och på kvällarna har jag försökt styra upp i lägenheten, målat, målat, målat, packat upp, organiserat... och lite sånt kul =).

Nu har jag en purpurlila fondvägg, en stor guldspegel med stor fin ram, nya svarta smidessängben, bokhyllan som jag visat tidigare... och ja lite smått o gott.

Jobb tar upp min tid just nu och jag gillar det, trivs oerhört bra! Har varit en hektisk helg och likaså igår o idag. Det har varit stressiga dagar men absolut inte på ett jobbigt sätt. Första gången jag tittade på klockan idag hade vi redan jobbat i 4 timmar! Imorgon är det lillejul och då jobbar jag 9,5 timme ute på Nova och sen är det "jullov" i två dagar - skönt!

Har inte kommit in i rätta julstämningen än, har väl inte hunnit känna efter pga allt jobbande. Iofs gör jag fina julklappa av hundratals handskar, väskor o plånböcker varje dag - men ändå! Snön är här, och allt är mysigt. Antar att det blir rejäl julstämning imorgon o på torsdag! Köpte t o m en mysig röd kofta på top shop innan jobb idag, julen till ära. Jättefin är den! Och så unnade jag mig en ny plånbok från jobb som jag fick väldigt fin personalrabatt på hihi. En plånka från Tommy Hilfiger :).

Har ju hänt massa roliga saker sen jag var inne här sist... hinner inte ens nämna hälften! Har bilderna i kameran som är hos mamsi, men de får komma in nån dag nu snart. Emelie o jag var ute i fredags och hade en av de roligaste kvällarna nånsin. Riktigt lyckat :)!

Måste sova nu, tidig morgon och lång dag väntar.
Kram och GOD JUL om jag inte hinner inom här igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback