dear christmas

Det är den 3 december idag och jag känner verkligen att julen sakta men säkert är på väg. Så här tidigt har jag aldrig upplevt julkänslor förr tror jag! :P Stan är underbar med ljusslingor över hela gågatan som en stjärnhimmel och det doftar så gott från alla julstånden.

Har t o m satt på julmusik idag, den klassiska "All I want for Christmas is you" med Mariah Carey, the christmas song.

Imorse besökte vi Borgarskolans treor som ställer ut sina UF-företag på Stadion. Det var jag, Fanny, Malin och Axel som hälsade på. Vi fick träffat Ronny, den goaste läraren vi haft! Det var faktiskt ganska skoj att "komma tillbaka" och se hur de små treorna klarat sig efter oss, hehe.

Hur som helst, efter det for vi till IKEA ytterliggare en gång och sen mötte jag mamsi för en julfika. Nu ska jag packa och sen är det pappsis helg - mys!


Kommentarer
Anonym säger:

åå va goa dem ser ut :)

2009-12-03 | 17:06:19
Bloggadress: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback