Bästa idolen

God middag!

Gårdagens idol: det finns inte så mycket att säga mer än att Erik gjort Iron Maiden värda att lyssna på för mig! Ja, de har gjort bra musik men det är inte min smak. Men den låten Erik sjöng igår har jag visserligen hört ett par gånger förut, och jävlar!, vad han gjorde den grymt. Förlåt mig alla Iron Maiden-fans men han gjorde den i princip bättre än originalet...tihi. Han är så duktig så det är nästan sjukt.. Detta säger man nog varje år, men jag måste ändå säga att Erik är den bästa idol-deltagaren av alla säsonger. Jag tror faktiskt det! Tänk efter på alla fredagars han sjungit, han blir ju bara bättre - om det ens är möjligt! Me like :).

Jättetråkigt att lilla Tove åkte ut, det var inte rättvist men det är det aldrig. Calle har kämpat sig upp och förtjänar en finalplats! Varför kunde dom inte vara alla tre i finalen..?
Tove kommer klara sig så bra och få ännu bättre kontrakt så det spelar nog ingen roll, men det är ändå synd att hon inte fick komma till final! Men nu jäklar, en killfinal - det var längesen om jag minns rätt.

Nu ska jag köra och hämta Emelie och Linda som kommer från Herning idag! Linda stannar till tisdag för då äre Backstreet Boys i K-hamn och Emelie stannar heeela december och ett par dar in i januari ♥.

Utgång ikväll med tjejerna, hörs mer om det sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback