Banco de la música

Hej hopp!

Kortfattat om gårdagen: kvällen började med att jag skulle köra å hämta Malin. Letade efter mitt körkort, kom på att om jag inte hittade det måste jag leta efter hela plånboken. Borta. Piss... Körde ut till Svågertorp där vi nån timmar tidigare hämtat Emelie o Linda, och där låg den minsann för att någon lämnat in den - tack o lov! De rackarna hade tagit sig friheten att ta 300 kr, men lämnat 60... snällt =) Jag blev bara glad att den fanns där! Hatar att klydda med sånt, nya kort, körkort, allt!

När vi hämtat Malin kom vi hem till ett par glas vin, chips och guacamole! Kvällen fortsatte sen med en väldigt god middag som pappsi lagat och gott vin till det. Dansen kom ikapp oss och vi tog en taxi till förfesten. Där stannade vi (dessvärre) till 02.00, kom in i stan runt halv, och sket i Étage till min stora glädje, och gick rakt över Stortorget istället och in på en klubb vi aldrig varit på förr - Banco de la música. Härligaste stället jag varit på! tyvärr stängde de 03.00 så vi hann bara dansa en snabbis. Men varför har jag missat detta underbara ställe!? Kändes som att kliva rakt in i Havannas uteliv på Kuba. Åh, ge mig Kuba! Tjatar fortfarande om det - jag måste dit snart. En massa par dansade salsa och musiken var underbar. Ja det var super! :) Nästa utekväll ska tillbringas där, oh yes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback