All dressed in black

Åh, jag kan inte få nog av dessa underbara känslor från igår! De fortsätter att pirra runt i kroppen, det var verkligen en underbar upplevelse! Har lyssnat tusen gånger på alla de bästa låtarna idag, kollat på mina videor (som inte har alltför bra kvalitet) om och om igen :) får inte nog!

Idag var det en julklappsdag i stan, Fanny och Malin var på jakt efter klappar åt pojkarna. Finns massor med fina saker för killar att handla, jag hade kunnat handla det bara för att! haha, nej så sorglig är jag väl ändå inte.. :)

Jag hittade tyvärr kläder till mig själv, de var jättesöta och båda följde med mig hem.. Men jag tänker alltid när jag köper något: skitbra, tar hem o provar och lämnar förmodligen tillbaka det imorrn. Men nepp, jag vill nog behålla båda... tihi!



Linne från Gina och klänning från Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback