Sisterhood

Emelie ligger och sover medan jag kröp ihop i soffan under mitt mysiga täcke, pepsi max och Satc säsong 6 - bästa säsongen! Carries kläder är helt fantastiska genom hela säsongen, Samantha träffar SnyggeSmith, Charlotte får sin Harry och även Miranda + Steve = sant. Givetvis slutar den ju också med Big fö Carrie, love it. Gud!, jag är crazy but can't help it. Mys mys mys!

Hur som helst så är jag både glad och irriterad. Glad för att jag hittat en klänning/top från Asos jag tänker köpa till lönen, irriterad för att jag inte kommer ha pengar till den. Älskar logiken. Men den är fullkomligt underbar så...

Idag är det nästsista heldagen hos Emelie, jag vill ju bara ha tio dagar till! Det slog mig att jag inte kommer träffa henne förrän i november igen tror jag..långt ifrån okej =(. Här är så mysigt!

Eftersom jag kommer hem på torsdagkväll har jag missat i princip hela festivalen men det är ganska skönt, att slippa all hysteri utanför våra fönster =P men jag måste bara ta en snabbis under fredagen innan jag drar till jobb. Får hoppas att tjejerna är sugna på festivalmat trots att de nog varit där ett par gånger redan =P.



Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback