Home sweet home!

God morgon,

igår kom jag hem till Malmö igen - bättre? Nja, både och. Mysigt att komma hem till det vanliga men den här gången kändes det extra jobbigt att åka ifrån Emelie. Vet att vi inte kommer ha råd att träffas förrän i november plus att hon gör sin praktik i fem veckor oktober-november. Om jag hade pengar och tid att besöka henne där hade jag gjort det - får väl se =). Efter tio underbara dagar hos Emelie kändes det verkligen hur trivsamt det var att "bo ensam" dock med Emelie men att handla all mat själv, tvätta, ta allt ansvar själv..ensamheten :P osv. Det var skönt. Men än blir de inte av med mig här hemma!

Även hemma har det hänt roliga saker, bl a att Fancy har tagit sitt körkort! Så himla skönt för dig vännen, nu har alla i gänget körkort. Grattis gumsan :)

Igår träffade jag John en stund och det var så mysigt så. Nu om en timme ska jag träffa min lilla :) blir en heldag i stan (ovanligt?) med fika och massa skitsnack! Love it. Sen blir det jobb fre, lör och sön så allt är som det ska med andra ord..

Måste fixa mig lite frukost och en varm dusch nu så vi hörs senare!
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback