Hello Bridget

God kväll!

Igår blev det en hel filmkväll hemma hos John vilket är ganska sällan efterom vi vanligtvis brukar sätta på filmen efter elva och då somnar jag efter halva rullen..men igår tror jag att vi började redan åtta så film nr två sattes igång halvelva - Twilight som jag var så sugen på att se. Den är ju bara för bra, oerhört mysig love story! =)

Idag har jag jobbat som vanligt, och ikväll med en helt ny personal. Det gick bra, det gjorde det. Han fick ta hand om att plocka borden och sen diska så jag skötte serveringen hela passet och det gick också bra =). När jag kom hem valde jag att inte sätta mig här (vilket jag gjorde nu istället), så jag satte på Bridget Jones's Diary som jag säkert inte sett på flera år! Även den en mysig film, älskar britterna och deras knäppa Bridget.

Nu är det väl dags för mig att ge kudden en ärlig chans. Klockan ringer 7.30 imorgonbitti. Då ska jag starta min dag med en god frukost och sen tar jag bilen och plockar upp både Vera och John för en härlig morgonträning på Friskis. Efter det har jag lovat mamsi att städa mitt rum och rensa hela min garderob....waaaa, det vill jag ju helst inte.

Natti natti ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback