Back in town

Nu är jag tillbaka i Malmö på riktigt: tillbaka på jobb, tillbaka hos John och tillbaka hos mina tjejer. Därför firade vi min lediga lördagkväll med vin, dans och skratt. Vi (Fancy, Malin, Frida o jag) började hemma hos Fancy med att fixa oss och smutta på vinet i ett par timmar och sen kom vi igång, dansade, skrattade och tog oss in till stan.

Alex hade skrivit upp oss på listan på TGI och glada var vi för det! Gillar verkligen det stället, påminner om Van Kok som finns i Herning hos Emelie, en fin bar med härlig musik som pryds av dansande människor överallt. Hela stället känns som ett enda dansgolv =) we like. När skoskaven hopade sig fortsatte vi in på Gökboet där en del av det glada gänget satt, alltså en trevlig avslutning på en väldigt fin kväll. Tack tjejer ♥!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback