God frukost till mig

Hej hopp och god morgon!

Idag är det ju inte alls lika fint väder, vad händer!? Men varför skulle det vara det när jag är ledig...
Mamsi väckte mig precis och påpekade att jag MÅSTE städa lite innan gästerna kommer.. men hon är och hämtar Emelie någonstans i Limhamn så jag tänkter att jag MÅSTE äta frukost först och ge mig friheten att skriva lite blogg =), och lyssna på underbara Mayer. I tunnbrödsrullarna som för övrigt är oerhört mjuka och färska, har jag cream cheese, skinka och ost, och så grönt te till det! Jättegod frulle.

I fredags fick jag hem skorna från H&M som jag tänkt ha under studentdagen för att slippa heels, men de passade inte... så blir utan skor men med lite pengar igen på kontot.

I fredagskväll kom Malin och jag på (ett flertal gånger) att vi faktiskt tar studenten om exakt två månader, eller i fredags var det exakt två. Det känns både befriande och sorgligt, vår klass är så söt - och framförallt rolig. haha, nej den är sjuk!

Ooooh nu kom Emelie hem med pepsi max till mig.. vad gott. Jag måste upphöra mitt beroende av det, vafan!

Hörs sen, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback