More to buy..

Hjälp! jag kan inte slita mig denna gång heller. inte bra det här!



Denna söta och enkla klänning vill jag också ha till lönen, och skorna hade inte varit fel de heller. Har iofs köpt ett par gladiatorer med lite nitar på som ska börja användas nu så fort det blir lite varmare. Men de guldiga var så fina, återstår att se hur stor lönen blir!

Å, jag måste och behöver verkligen plugga på religionen som vi har prov på på fredag men jag hittar ingen motivation och jag orkar inte alls ta tag i det nu. Alldeles för trött för det... kanske ska sova redan? hade varit jätteskönt, för första gången tycker jag det trots att klockan inte är mer än nio. Hm..

Stay tuned, så får vi se var jag blir av.
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback