Josefin and Alex turned 20

Påsklovet är här och solen skiner som aldrig förr, love it! Emelie är hemma - loooove it! Igår var vi på Josies och Alex efterlängtade 20-årsfest, och fy vad trevligt det var! Galet rolig kväll, tack för det sötbollar!

Idag fick jag sova ut, gick och la mig med halsont och vaknade med mer. Inte roligt det här, var köper man sig ett immunförsvar? har preciiiis kommit igång med träningen och jag längtar verkligen till nästa gång jag ska ut, imorgon t ex skulle jag egentligen ha tränat med Vera innan Emelies kalas men efter en kväll på jobb har jag feber och min näsa rinner som aldrig förr. Öppen kran, helt vansinnigt irriterande!

Ja, min sjuka får fan ge mig sig och det är snart, så trött på sånt här trams!

Massvis med bilder från gårdagens festligheter finns givetvis på facebook, min kära syster har änsålänge lagt upp och jag hinner nog med det imorgon!

Här kommer ett smakprov, återigen - väldigt lyckad kväll! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback