Hotel California

Nu måste jag skynda mig in i duschen och sen locka till håret, sminka mig och packa ner en liten väska! John och jag ska faktiskt iväg och njuta av två dagar på ett hotell, bara sådär =). Tänkte att det kunde vara lite roligare än en vanlig filmkväll hemma! Så kvart i ett hämtar han mig och då bär det av, ska bli så mysigt. Det är ett Scandic-hotell som såg jättefint ut, med tillgång till gym, pool och bastu! jag är sjuk fortfarande så det blir bara de två senare för mig =).

Hörs imorgon, hoppas ni har två mysiga dagar i vårsolen.

(älskar ju låten hotel california som eagles sjunger, men ni måste bara lyssnar på gipsy kings version av denna, vansinnigt härlig!)

Puss o kram
/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback