Hallelujah

Har denna dagen varit bättre? Hm, nej. Jag har varit hemma dels pga en ihärdig huvudvärk och dels för att jag bara inte orkade idag. Plugget tar snart kål på mig! aaah vad trött jag är på allt. verkligen - allt! Tur att det är lov efter imorgon, och herregud vad skönt att jag inte behöver jobba imorgon direkt efter provet.

Vera fick iaf med mig till gymmet och det var det bästa med idag. Det finns ju inget skönare än att få springa sig genomvåt av svett! Känns så bra. Tack Veris.

Nej, nu orkar jag inte läsa in mer geografi, det får vara bra såhär. Jag är så trött i mina ögon, kan knappt fatta att de fortfarande är öppna.. Jag är så trött på i princip allt, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Uppryckning till mig, tack!

Den mysigaste låten jag vet är Hallelujah, inte pga att den var med i det finaste OC-avsnittet..vilket hade varit en god anledning. Nej, den betyder så mycket för mig. Väldigt fin är den, den tål att lyssnas på. Allt för många gånger!

Ooh!, en sak till innan jag bäddar ner mig. Jag älskar min söta mamsi ♥ :) !



http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback