Fest

Nu har jag jobbat en del under lovet, och börjar tycka det är kul igen. Kanske för att jag fått jobba med dem jag inte brukar jobba med, blir alltid samma på helgerna i vanliga skolveckor. Lite variation är aldrig fel! dessutom när jag är ledig känns det inte lika hårt att behöva gå till jobb, så nu vill jag bara jobba mer så pengarna rullar in ordentligt den 26e :)

Igår hade jag min lediga kväll och den tillbringade jag hos min gulleplutt Malin, vi åt en skitgod gryta med ris och massa grönsaker till som varken Malin eller Emma tyckte om. Vi lockade, vi plattade och vi sminkade oss, fick ett gott glas vin av mamma Birgitta och så kom Sarah, så tog vi bussen till Anton där det var fotboll som gällde. Vi kom igång på egen hand och när fotbollen var slut blev det en ganska trevlig kväll med vissa undantag.. Emelie kom dit sen och så delade vi taxi till jobb (IGEN!?) och jag åt en hamburgare som kan ha varit den godaste någonsin, bra Josefin!

finns fler foton på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback