Dumpa honom!

God kväll!,

det har det verkligen varit. Har njutit av varenda minut, för tjejerna och jag var på bio på Entré faktiskt, och såg "Dumpa honom" med bl.a favoriten Aniston. Det var en film klassad högt upp bland tjejfilmerna måste jag säga, den var riktigt bra och en perfekt mysa-på-bio-tjejfilm med många bra och kända skådespelare! =) det gillas.

När filmen var slut hämtade vi bilen och körde runt en stund istället för att Vera lämnade oss direkt. Det kändes bara så mysigt, körde runt och slösade bensin men det var mysigt med lite snack. Vi kom fram till att nästa stopp fick bli hos Fancy där vi satte oss framför hennes inspelade "Så ska det låta", och det var för omväxlings skull väldigt roligt. Så, kvällen har endast ägnats åt tjejerna vilket var mys mys mys!

Nu sitter jag och njuter av min Cocio som jag var inne och snodde åt mig på jobb, Emelie jobbar inatt så var tvungen att säga hej =) (eftersom jag aldrig är där annars...!)

Cocion är god och jag funderar över min lilla rygg. Blir det gaddning eller inte? har velat detta så länge nu och pengarna är färdiga... den enda sko som klämmer är min kära mammas åsikter. Ack, jag får se hur klok jag är imorgonbitti.

Hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback